taxi-frontistiriou

♦ Γιατί ομαδικό φροντιστήριο;

 
Το ιδιαίτερο μάθημα σίγουρα είναι πιο εξατομικευμένο και
 προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε μαθητή , ωστόσο το (ομαδικό)
 μάθημα (η ένταξη σε τμήμα) :

  • προσαρμόζεται στις αντικειμενικές ανάγκες – απαιτήσεις του σχολείου

  • βοηθάει τους μαθητές να ωφεληθούν από απορίες ή παρατηρήσεις των άλλων μαθητών που οι ίδιοι δεν έχουν σκεφτεί.

  • διαμορφώνει έναν υγιή ανταγωνισμό και μια δυναμική αλληλεπίδραση – διαλεκτικής που μόνο ωφέλιμη μπορεί να είναι.

 

  Το γνωστικό επίπεδο των καθηγητών η μεταδοτικότητα τους και η
 παιδαγωγική τους προσέγγιση κινείται σε γενικές γραμμές σε υψηλά    
 επίπεδα – στάνταρ εφόσον:

  • η δουλειά τους κρίνεται εκ του αποτελέσματος

  • υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις στη διεκπεραίωση της ύλης και χρονοδιαγράμματα.


  Τα διαγωνίσματα διενεργούνται σε συνθήκες που προσαρμόζονται σε
  αυτές των εξετάσεων, κι έτσι βοηθάνε τους μαθητές:

  • να εξοικειωθούν με την όλη διαδικασία

  • να “χτίσουν” την αυτοπεποίθησή τους

  • να μειώσουν το άγχος των εξετάσεων


  Τα διαγωνίσματα επίσης είναι συχνά και σε επαναλαμβανόμενους
  κύκλους.  Με αυτόν  τον τρόπο:

  • παρέχουν ασφαλή συμπεράσματα για τις επιδόσεις του κάθε μαθητή
  • εντοπίζουν εγκαίρως ενδεχόμενες αδυναμίες
  • φανερώνουν τη συνολική πορεία – πρόοδο του κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Στοιχεία Επικοινωνίας